Header_market_menu

OBOT_Sticky_Menu

OBOT_title

Υπηρεσία Διόδευσης Εντολών

OBOT_content

Υποβολή Αιτήματος Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών

 

Για την παροχή της υπηρεσίας είναι απαραίτητη η υποβολή αιτήματος Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών. Οι αιτήσεις υποβάλλονται για το Συμμετέχοντα μόνο από τους δηλωθέντες Πιστοποιημένους Διαπραγματευτές Ενέργειας μέσω μηνυμάτων email με χρήση των εγγεγραμμένων λογαριασμών email τους ή μέσω Αιτημάτων από το Σύστημα Υποβολής Αιτημάτων του EXE (ticketing system).

Το αίτημα περιλαμβάνει επίσης το σχετικό Αρχείο Εντολών Διόδευσης, βάσει του Πρότυπου Αρχείου Εντολών, το οποίο πρέπει να έχει συμπληρωθεί από το Συμμετέχοντα, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Αγοράς για κάθε τύπο Εντολών.

Το αίτημα Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση OBOT@enexgroup.gr, με τις παρακάτω υποχρεωτικές πληροφορίες:

  • Θέμα: [OBOT Service Request for ΝΟΜ/DAM/LIDA1/LIDA2/LIDA3 Market, Delivery Day dd/mm/yyyy].
  • Κυρίως σώμα: Analytical Description of the Trading on Behalf request.
  • Συνημμένο: Το Αρχείο Εντολών Διόδευσης συμπληρωμένο σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Αγοράς.

Το αίτημα Διόδευσης Εντολών γίνεται αποδεκτό, εφόσον υποβληθεί εντός των Ωρών Συναλλαγών της σχετικής Αγοράς και σε κάθε περίπτωση το αργότερο δεκαπέντε (15) λεπτά πριν από τη Λήξη Υποβολής Προσφορών της Αγοράς. Στην περίπτωση υποβολής αιτήματος Διόδευσης Δήλωσης Προγράμματος Φυσικής Παράδοσης/Απόληψης το αντίστοιχο αίτημα υποβάλλεται το αργότερο δεκαπέντε (15) λεπτά πριν από την Χρονική Στιγμή Λήξης Δήλωσης Προγραμμάτων Φυσικής Παράδοσης/Απόληψης.

Το ΕΧΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη έγκαιρη υποβολή Εντολών κατά τη χρήση της Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών. Στην περίπτωση πολλαπλών ληφθέντων αιτημάτων, το ΕΧΕ εφαρμόζει για την εξυπηρετησή τους χρονική προτεραιότητα λήψης αυτών, εκτός εάν υπάρχουν λόγοι για τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς ή την προστασία των επενδυτών ή την αποτροπή κινδύνων κατά την εκκαθάριση συναλλαγών που δικαιολογούν παρέκκλιση από την προαναφερθείσα αρχή.


Επιβεβαίωση αποδοχής αιτήματος και έλεγχος σφαλμάτων

 

Εφόσον το αίτημα Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών γίνει αποδεκτό αποστέλλεται σχετική επιβεβαιώση αποδοχής ως απάντηση στο αίτημα.

Εάν το υποβληθέν Αρχείο Διόδευσης Εντολών έχει σφάλματα, το ΕΧΕ ενημερώνει σχετικά τον αποστολέα και το αίτημα πρέπει να υποβληθεί ξανά και σε κάθε περίπτωση εντός των χρονικών ορίων υποβολής αιτημάτων για την Υπηρεσία Διόδευσης Εντολών.

Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους το Αίτημα Υποβολής Διόδευσης Εντολών δεν μπορεί να σταλεί μέσω μηνύματος email ή μέσω αιτημάτος από το Σύστημα Υποβολής Αιτημάτων του EXE ή δεν έχει σταλεί email επιβεβαίωσης από το ΕΧΕ, οι Πιστοποιημένοι Διαπραγματευτές Ενέργειας  μπορούν να καλούν στις γραμμές EXE: +30 210 336 6841, +30 210 336 6842.


Προμήθεια Υπηρεσίας

 

Η χρήση της Υπηρεσίας Διόδευσης Εντολών για τις Αγορές Ενέργειας χρεώνεται ανάλογα από την ΕΧΕ. Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα ισχύοντα τέλη, ανατρέξτε στη σχετική Απόφαση.

EnEx_Member_Support_Contact


Τμήμα Υποστήριξης Μελών EnExGroup

E-mail : EnEx-Member-Support@enexgroup.gr
Τηλ : (+30) 210 33 66 845,  (+30) 210 33 66 952
Φαξ : (+30) 210 33 66 951